Polish Toledo

This blog is associated with www.polishtoledo.com

Sunday, December 03, 2006

Letters to Santa from Polish kids

Listy do Świętego Mikołaja:
Letters to Santa Claus:

Kochany Święty Mikołaju!
Mam na imię Michał¸ Mama powiedziała, że jestem bardzo grzeczny i że przyniesiesz mi fajny prezent. Bardzo chciałbym dostać rower, najlepiej górski z dwoma amortyzatorami w kolorze żółtym, koniecznie w żółtym. Do zobaczenia.
Michał


Dear Santa Claus,
My name is Michał, My mom says I am a very good boy and you will bring me a cool present. I would really like to get a bike; the best would be a mountain bike with two yellow shock absorbers and they have to be yellow. See you,
Michał

Szanowny Święty Mikołaju!
Bardzo Cię proszę, nie przynoś mi rózgi.
Będę bardzo grzeczna i nie będę ciągać kota za uszy ani zamykać go w lodówce. Czy możesz zamiast rózgi przynieść mi Baby Born? Czekam na ciebie.
Hania

Dear Mr. Santa Claus,
Please, don’t bring me a switch. I will be a good girl and I will not pull my cat by the ears and lock it in the refrigerator. Can you bring me a baby doll instead of a switch? I am waiting for you.
Hania

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home